Friday, July 31, 2009

setiap sesuatu ada hikmahnya

hmm.. macam2 berlaku dalam minggu ni... dalam dok pikir kat mana nak wat praktikal, tiba2 upsi terpaksa ditutup sebab ada pelajarnya positif H1N1.. hmm.. benarlah setiap sesuatu ada hikmahnya..semua pelajar diarah pulang.. katorg dpat cuti seminggu.. bley la aku nak wat research masa ni...pasal H1N1 ni semua org perlu berhati2 yer.. jaga kesihatan yer.. lau da rasa nak demam tu cepat2 lah g hospital yer..

hmm aku masih pening lg pasal nak wat praktikal ni.. dlam dok pening ni, aku stil gak anta mesej kat en azman (lecturer yang uruskan psal penempatan pelajar utk praktikum).. hmm..semua member aku nak wat praktikal berdua.. aku jer yg sorang2.. sebab aku mesti lah nak wat kat umah aku kan.. tp lau ajak sorang je member payah la.. xkan dia nak sewa umah sorang2.. lgpn masing2 nk wat kat tempat dorang.. macam aku gak..huhu.. bukan aku xnk wat berdua.. lgpn xder sekolah yg dekat antara satu sama lain..xper la..wat sorang pn xper la.. mgkin ad hikmahnya.. mana lau tau kot masa posting nnti tercampak sorang2 ker.. ni dok umah, bley gak minta tolong kat mak..
da..da..dlam hati dok riso ni..

No comments:

Post a Comment