Sunday, February 14, 2010

mencari dan menjadi sesuatu yg lain

andainya itu yang ditakdirkan, aku redha..ku tahu setiap ketentuan yang ALLAH tetapkan adalah yang terbaik buat hambanya.. tp bila fikir balik, kadang kala rasa lucu gak..gara2 abah ngan mak aku berpakat ke arah tu. esp abah, tak tau camner abah leh selamba jer depan aku... tp aku tau sbgai ibu bapa, mereka mesti nk yg terbaik utk anak2 mereka kan.. aku x nk kisah kan lg kisah yg sedang berlaku, kerana aku belum tahu penghujungnya.. cuma aku berdoa ALLAH memberikan yg terbaik buatku dan menjadikan aku org yg terbaik..

aku tgah pening ni..sebab kamis ni, pensyarah nk dtg observe.. riso gak sebab takut gak student aku.. sbab aku ni x pndai cntrol class.. ye la.. malas nak marah2.. nk wat tegas pun cam dah terlambat..sebab student dah tau sikap kita.. so for those yg blum praktikal, nsihat sy, wat2 la tegas2 yer.. kalau xleh pun kena latih kan juga.. n sy ni pun dok berlatih gak wat tegas.. sbb aritu sajer2 la wat garang, student bley lak wat loyar buruk..terus x jd nk marah..

No comments:

Post a Comment